Verbetercoach met passie voor het verbeteren en toekomstbestendig maken van organisaties door optimaal gebruik te maken van de aanwezige competenties en medewerkers met plezier te laten presteren. Praktisch en resultaatgericht, werk ik samen met de professionals uit de organisatie aan het verbeteren en digitaliseren van de processen.

Tijdens verbetertrajecten maak ik onder andere gebruik van de kaders van de ISO-normen.  Ik heb ruime ervaring met het opstellen, implementeren en verbeteren van processen (Lean) in organisaties en het begeleiden van ISO-trajecten t.b.v. certificering en verandertrajecten (ISO 9001:2015, 26000 -MVO: 27001-informatiebeveiliging:45001 – Arbomanagement, VCA)

Door te voldoen aan ISO-normen wordt de organisatie aantrekkelijker voor klanten en worden deuren geopend naar belangrijke tenders. Voor bedrijven, maar net zo goed voor zorginstellingen, onderwijsinstellingen en overheden is kwaliteit en de focus daarop zelfs een onderscheidende succesfactor.  Een goed kwaliteitssysteem zorgt naar mijn idee voor een focus op de context van de organisatie, procesmatige bedrijfsvoering en betrokken medewerkers. Voor het management is dit inzicht essentieel om snel en flexibel te kunnen anticiperen op ontwikkelingen.

Ik ben een betrokken facilitator die verandering creëert, lijnen uitzet en processen verbetert. Door mensen te verbinden en te inspireren creëer ik een intern draagvlak voor verbetering. De organisatie snel en beheerst laten groeien door (ook) de medewerkers te boeien.

Facebook Linkedin
Plan een vrijblijvend gesprek.

Gratis gesprek